مـباهـلـه

گفتی که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،


از روز الست با رضا گفتم چشم


من آمده ام تا به ولایت برسم،


گفتی انا من شروطها گفتم چشم



زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام

ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند

گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
پیام غدیر

نظرات  (۳)

۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۰ How does Achilles tendonitis occur?
After I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments
are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get four emails with the same comment.
Is there a means you are able to remove me from that service?
Kudos!
پاسخ:
I did not understand, sorry
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۴ سید ابوالفضل ساقی
تو مثل من سر کویت هزارها داری
ولی بدان که گدایت فقط تو را دارد
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۰ محمد آذرکار
یا علی بن موسی بطلب مولا جان..