مـباهـلـه

امام حسین(ع) - مناجات

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ق.ظ

Image result for ‫امام حسین(ع‬‎

زیباترین ترانه ی روی لبم، حسین

نامی که هست علّت تاب و تبم، حسین

من در کلاس هیئت تو درس خوانده ام

شاگرد پا رکاب همین مکتبم حسین


من عهد کرده ام که به پایت بایستم

سرباز لشکر حرم زینبم حسین

گریه برای توست همان اصل دین ما

با این حساب مؤمن این مذهبم حسین


با یاد اربعینِ حرم گریه می کنم

شکر خدا که خادم این موکبم حسین

شیرین ترین عبادت من گریه بر شماست

شیرین ترین عبادت روز و شبم حسین


من را غلام خانه ی زینب حساب کن

نه مقبلم، نه محتشم و حاجَبم حسین

لطفی کن و دوباره به من کربلا بده

رحمی کنید، کرببلا واجبم حسین


تا وقت مرگ نام تو را جار می زنم

زیباترین ترانه ی روی لبم حسین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
پیام غدیر

نظرات  (۴)

۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۳۶ What do you do for a sore Achilles tendon?
Thanks for the marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you will be a great author.
I will remember to bookmark your blog and will come back someday.
I want to encourage yourself to continue your great posts, have
a nice afternoon!
پاسخ:
I enjoyed your presence on my blog and also my message
سلام  بر حسین  و یاران  باوفایش
و اصحاب گرانقدرش

بروزم  فرصت  کردین  خوشحال میشم

http://aligasemi.persiangig.com/Amam/Emam.1.jpg
پاسخ:
سلام 
چشم
ســلام

امدم برای عرض ادب و احترامو طلب حلیت، حلالم کنید که مسافرم ،آن هم مسافر کربلا،کربلائی که نشان داد با شکیبائی در اوج عطشی کوتاه، میتوان تاریخ را سیراب کرد.کربلائی که آموزگار آن حسین بن علی(ع) است و درنیمی از روز قانون آزادی را بر خاک آنجا نوشت وبا خون خود وهفتادودو تن از بهترین عزیزانش امضاءنمود.

پس حلالم کنید اگر بیشتر قضاوت کردم  ویا با زبانم دلی را آزردم یا باقلمم روحی را رنجاندم ویا با دستانم نتوانستم گره ای را از کار فردی بگشایم .

در پایان برایتان اینگونه دعامیکنم:

خداوندا به دیگری واگذارش مکن،تویی پروردگار او،پس قرار بده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش،روشنی در دیده اش وبصیرت در قلبش.

امیدوارم در زندگیتان فقط وفقط یک بار سر دوراهی قرار بگیریدآن هم در بین الحرمین که ندانید اول به آقا اباعبدالله(ع) سلام بدهید یا به برادربا وفایش عباس.

 التماس دعا


پاسخ:
سلام
دست حق همراهتون
التماس دعا
سلام
خوبین؟
دست  شما  درد نکنه 
لبیک یا  حسین  لبیک یا  حسین
بروزم  با  پستهای جدید.